Ami a Hydrából kimaradt – Bloodletter, BountyHunter és TDM

Ami a Hydrából kimaradt – Bloodletter, BountyHunter és TDM

A tegnap elstartolt Wargames hat játékmódja mellett továbbiakat is készített a Valve, ezeket azonban nem használták fel végül – talán később még bejöhetnek?

Megoszlanak a vélemények az egyes játékmódokról, kinek mi tetszik – az én ismerőseim között a Trigger Discipline, ahol sérülsz minden eltévesztett lövésért, nem lett a legnépszerűbb.

Mi lenne, ha megfordítanánk a koncepciót és inkább a találatokért gyógyulnának az emberek?

Az okozott sebzésért gyógyulsz, akár 200 életpontig.

  • Ez lenne a Bloodletter, az egyike a három Wargame-nek, mely bekerült a játék fájljaiba, azonban mégsem aktiválták. A játékmód a klasszikus helyett Arms Race alapon nyugszik.

 

  • Emellett még a Hunter-Gatherer játékmód egy változata található meg Bounty Hunter néven, itt csapatok helyett mindenki csak saját magának gyűjti a dögcédulákat.

 

  • Az utolsó kimaradt játékmód kevésbé izgalmas, egy Team Deathmatch-ről van szó, ahol a győzelmet nem egyénileg szerezné meg az ember, hanem egy csapat nyer.

A játékmódok részleteit és a tegnapi frissítés egyéb érdekességeit az alábbi videóban láthatjátok, a lényeg 2:48-tól szerepel, ahol a kimaradt módokról esik szó.

 

 

Ti lecserélnétek a Trigger Discipline-t a Bloodletter-re? Én simán…

 

Forrás

A szerzőről

Related posts